Hvem er vi?
Intercargo Scandinavia A/S begyndte sin rejse i 1997 og er vokset til at blive en international aktør inden for transportbranchen, med daglige kørsler i hele Skandinavien og Europa. Vores mangeårige erfaring med temperaturreguleret transport har givet os en unik ekspertise i håndteringen af tempererede fødevarer, højværdigods, stykgods og meget mere.
Mission
Vi skaber værdi for vores kunder gennem tempererede transportløsninger af højeste kvalitet. Vi sikrer handlekraft og kundetilfredshed ved at opretholde en enestående service for alle vores kunder og partnere.
Vision
Vi stræber efter at blive den foretrukne samarbejdspartner for ”krævende kunder” inden for tempereret fødevarelogistik i Nordeuropa.
Virksomhedens tidslinje
1997
2010
2015
2017
2021
2023
Hvad gør vi?
Vi tilbyder skræddersyede logistikløsninger ved hjælp af vores egen toldafdeling, terminal og vognmandsforretning. Vores ekspertise i både logistik- og servicebranchen sikrer, at enhver opgave løses med fokus på ekstraordinær service. Med det rette udstyr og høj faglighed arbejder vi altid på at skabe den perfekte løsning for vores kunder.
Hvorfor gør vi det?
Vi tænker innovativt i en traditionel branche med kunden i centrum. Vores mål er at udvikle og vækste branchen gennem digitalisering og nye muligheder, hvilket hjælper os med at fremtidssikre vores løsninger for både kunder og forretningspartnere.
Hvordan gør vi det?
Samarbejdet er vores højeste prioritet og vores mest værdifulde produkt. Det indebærer faste statusmøder, konkrete handlingsplaner samt løbende sparring og feedback. Vi tilbyder workshops for at generere idéer til optimeringsmuligheder, hvilket styrker din forretning.
Hos Intercargo Scandinavia A/S er vores dedikation til kvalitet og innovation dét, der driver os fremad. Vi ser frem til at samarbejde med dig og skabe værdi gennem vores ekspertise i tempereret fødevarelogistik.
Vores arbejdstilgang
Vi har vendt status quo på hovedet og tilbyder aktivt at gå ind i kundens data for at komme med vores oplæg på, hvordan vi kan forbedre effektivitet på logistiksiden og dermed skabe besparelser i form af økonomi og tid.
Vi sætter barren højt og holder niveauet. Og vi sørger for at have kunden med hele vejen, så vi løser det rigtige problem på den rigtige måde. For os er en opgave først ordentligt løst, når kunden er tilfreds. Vi sætter alt ind på at spille vores kunder stærke.
For os betyder et samarbejde, at begge parter er med til at skabe værdi for hinanden og hele tiden vil arbejde med det udgangspunkt, at vi kan optimere sammen. For os er det den mest meningsfulde måde at arbejde på, og vi går derfor altid ind i en opgave med missionen om at skabe de bedste rammer for sparring, videndeling og service, så kunden kan mærke, hvor de har os, og så alle parter får mest muligt ud af samarbejdet.
Vi tror på, at alle opgaver skal betragtes som et fælles projekt mellem os og kunden, så alle er investeret i at få opgaven ordentligt løst. På dén måde kommer der kun gode resultater ud af det i sidste ende, og vi får både skabt mest mulig værdi og flest mulige besparelser, hvor vi kan.
Vores key acccount management-program og single point of contact-princip sikrer, at du kan være i kontakt med os i alle projektets faser og altid ved, hvem kan hjælpe dig bedst muligt med dine forespørgsler.
Hovedkontor, Hadsten
Administrativt, Stettin
Administrativt, Brasov